úterý 18. listopadu 2014

Platforma Thermomix recepty - co to vůbec je?



Osobně jsem byla ohledně názvu dost zmatená, platforma a recepty mi nějak nejde dohromady. Hodně matoucí název, lidí to přejdou, jelikož nevědí, co to je.

Ale je to jednodušší než se na první pohled zdá. Platforma je v podstatě webová aplikace, ve které jsou naskládány různé recepty, které výrobce Thermomixu vyvíjí a testuje pro nový Thermomix.



Vy si zde můžete najít všechny recepty ze základní kuchařky (nový Thermomix má svou, novou základní kuchařku) a dále si tady najdete kolekce receptů, vždy po jedenácti kusech, které jsou na nějaké téma. Například Podzimní polévky.



Ty jsem si stáhla (předtím koupila za 109Kč) a vyzkoušela namátkově jednu polévku - Kulajdu. Jde o hustší, poctivou polévku - poctivou nejen tím, že je to hustá polévka, ve které je všeho "hodně", ale také tím, že zde není masox. Je opravdu dobrá.

Aplikace nabízí také plánování na další dny, tedy maximálně týden; a dále nákupní seznam. Můžete si rozmyslet, co budete v týdnu vařit a podle toho si dopředu nakoupit. Ještě jsem nezkoušela, ale... mám to v plánu.

Žádné komentáře:

Okomentovat